torsdag 5 november 2009

Långhelg

Imorgon fredag den 6/11 och även måndagen den 9/11 har vi stängt hela dagen. Imorgon ska jag som jag nämde i förra inlägget åka till ullared och på måndag är det kurs som gäller! Jag ska iväg till Kumla på långhårskurs med uppsättningar och festfrisyrer mellan 9.00-17.00 Så på tisdag är jag tillbaks med massor av nya ideér!
Föresten i förrgår gick jag och blev brunett det har jag glömt att berätta haha min kille fick den stora äran att göra detta och han lyckades faktiskt ganska bra måste jag säga. ;) Kändes dock inte så glamouröst att sitta hemma på toastolen under tiden.. På tisdag ska jag få ny hårförlängning efter jobbet också så då ska jag försöka lägga upp bilder så ni får se mitt nya jag!
Ha en toppenbra helg nu allihopa och kom ihåg att om ni vill så kan ni ju fortfarande boka tid via hemsidan även om jag inte är här. //Hannah

1 kommentarer:

maria sa...

Ska bli spännande at se dig snygging


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Home Improvement. Powered by Blogger