onsdag 4 november 2009

En tripp till arboga

Imorse ringde klockan 06.30 usch hade inte alls någon lust att kliva upp ur sängen då kan jag säga.. Jag är ju van vid att sova till 08.30 men man hinner ju med så mycket mer under dagen vilket är bra. Jag tog tåget till arboga och fick naglarna fixade innan jobbet och såhär fina blev dom :) Man känner sig så fin när man har naglar tycker jag och längtar tills vi kommer ha nagelbehandlingar här på salongen i framtiden!

Är det någon annan som lagt märke till att det snöar ute, fy nu är vintern verkligen här.. På fredag ska jag, syrran, mamma, moster och våra kusiner åka bussresa till Ullared och julhandla. Då blir det att gå upp ännu tidigare på morgonen bussen går redan 05.15 Men ni har väl sett dokusåpan? Det är ju en upplevelse att åka dit! ;)

2 kommentarer:

cissi sa...

oh va fina! snyggaste jag sett på dej! vill också ha, till nyår kanske de vore nåt!

hoppas ni får kul i ullared, ring sen gumsi!

Sofia sa...

Vilka fina naglar!
Kramar Sofia


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Home Improvement. Powered by Blogger