söndag 25 oktober 2009

Vintertid

Inatt var det alltså dags att vrida tillbaka klockan ett varv, vilket betyder att det är vintertid som gäller numera. På ett sätt är det ju positivt eftersom man får sova en timma extra, men det blir mörkt så fort.. Jag gillar iallafall sommaren bäst helt klart, fast hösten är ju rolig för det kommer ju så mycket snygga kläder i alla butikerna på sta´n. Och många vill hitta på något nytt med håret efter sommaren för att få förändring vilket jag tycker är kul!

Måste föresten passa på att fråga om det är någon annan än jag som har testat mineralsmink?
Jag köpte ett startkit från i.d bareMinerals som jag användt en vecka nu och jag är riktigt imponerad det känns inte ens att man har smink på sig.

1 kommentarer:

kissi sa...

oh va bra att du tyckte om de! jag ringer dej senare ikväll :) saknar dej redan gumman! och ja tycker du ska bli brun i skallen, de passar du i, skitsnygg!!


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Home Improvement. Powered by Blogger