tisdag 18 augusti 2009

Blåögd.

Är det sant att ögonen är det första man lägger märke till på en person? Kanske är det för att jag är frisör som jag kollar på håret först.. Igår gick iallafall mina linser sönder, så nu får jag ha min egna ögonfärg den här veckan tills de nya kommer! Har ju haft bruna färglinser i över tre år så det är väldigt ovant när jag ser en tjej med blåa ögon i spegeln haha. Börja aldrig med färglinser för det är lätt att bli beroende ;)
Idag har jag lite lugnare här på salongen så nu ska jag passa på att bläddra igenom den nya frisörtidningen som kom igår, kanske finns det någon rolig kurs att anmäla sig till who knows? Funderar på att skaffa spotify till salongen också..

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Home Improvement. Powered by Blogger